Äntligen fredag

Första veckan är avklarad. Nu återstår ett tiotal till innan det blir lov o.s.v.

Nathalie är här. Vi har myst hela kvällen, kollat på film och ätit godis. Och pratat, det har vi gjort. Imorn ska jag äntligen få sova ut, men inte för länge. Har bestämt att jag måste upp innan 11 i alla fall, äta en god frukost på balkongen (om det är fint väder). Jag måste träffa Lovisa i morn också <3 Har inte träffat henne på evigheter, och så skulle jag förmodligen träffa Stephanie.
Idag har jag vart duktig. Jag slutade skolan halv 11 och istället för att åka hem och sova så åkte jag till stan, köpte kollegieblock och pennfodral. Duktig jag är som köper nödvändiga saker tycker jag. Och jag har bestämtm ig att jag ska inte mer köpa något som inte är nödvändigt. Eller kanske någonting, men jag skulle spara så mycket pengar om jag bara köpte det jag behövde.

Nu ska jag sova, somnar snart på tangentbordet.

Godnatt



Det här är vi <3


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Mysit var det <3

2008-09-01 @ 20:15:20
URL: http://n4thaliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0