Fika

Igår träffade jag Mika, som jag inte har träffat på mer än en månad. Det var sjukt mysigt. Först var jag och Maja hemma hos henne, pratade massa minnen och det var jättemysigt! Sen skulle vi gått på bio. vi stod i en låååång kö och när vi nästan var framme bestämmer vi oss för att gå och fika istället, för vi tyckte inte att bion var värd pengarna. Så vi gick till Café Vasa och påvägen dit såg jag Lovisa från spårvagnen så jag sprang av och sprang till henne, det var också kul för vi har inte heller setts på mer än en månad. när jag träffar alla igen, inser jag hur mycket jag har saknat dom <3
Det var jättemysigt iallfall med Mika. Sen åkte vi hem till mig och Maja och kollade på massa gamla videofilmer som vi gjort när vi var små. Sjukt roligt!
Snart ska jag träfa Stephanie, och kanske Lovisa. Men jag vet inte vad vi ska göra. det ösregnar ute så ute kan man ju inte vara. Men vi hittar säkert på något.

Om två veckor börjar jag skolan, tycker det ska bli rätt kul faktiskt. Eller inte själva skolan, men att träffa alla igen och se vilka alla de nya ettorna är! Jag har fått se mitt schema också och det ser inte roligt ut!

Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: carro

haha oj vilket sammanträffande! :P kul med gamla minnen ibland, man tröttnar aldrig på greveholm <3

2008-08-07 @ 20:57:53
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0