Första skoldagen

Idag, eller man kanske ska säga igår eftersom klockan är över tolv, så började jag skolan, vilket känns helt okej. Vi har jobbigt schema, slutar halv 5 tre dagar, men det är nog bara den här terminen, sen blir det lättare på vårterminen. Det var roligt att träffa alla igen och jag insåg att jag hade saknat vissa jag inte trodde jag hade saknat.
Efter skolan åkte jag och Stephanie hem till mig, åt melon och la oss på balkongen i solen och hade jättemysigt. Jag hoppas verkligen att sommarn är påväg tillbaka. Idag var det jättevarmt!
Sen gick Stephanie, och då började jag och Maja baka muffins. Jag bakade mina, Majas och Nattas kladdiga muffins och Maja bakade citronmuffins med glasyr och strössel på. det var mumsigt. sen kom Claudia hit, vi bokade balett, åt muffins och kollade på film: "Freedom Writers". Den bästa film jag någonsin sett kan jag ju bara säga! Så himla bra var den, och jag grät och den var så bra! Skulle kunna se den hur många gånger som helst.
Vi har ingen musik på hela veckan så det kommer bli ett ganska tomt schema, och individuella val har vi inte heller så vi kommer sluta tidigt, vilket är skönt för i morn ska jag träffa Lovisa min älskling <3
Imorn kommer vi också få träffa en utbytesstudent från Tyskland som ska vara i våran klass hela året tror jag. Hoppas han är snygg, för annars vet jag inte vad. Vi behöver killar till klassen. Vi är typ 25 tjejer och bara 3 killar, haha.

Nä, nu ska jag sluta skriva. Vi hörs. Pusspuss




Stephanie steker



Goda



Filmtajm



Himla bra asså

Kommentarer
Postat av: Frida

Håller med, freedom writers är riktigt bra :D

2008-08-20 @ 13:07:45
URL: http://enstrimmaljus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0