Gick i sömnen

I natt gick jag i sömnen, och jag kommer nu efter hand ihåg lite av det. Min kusin sov hos mig och hon fick sova på en smal madrass på golvet. Vi lottade och jag fick sova i min mjuka sköna, ganska stora säng.
På natten vaknar jag av att det är jättetrångt och min kusin ligger bredvid mig, och då inser jag att jag ligger på den jättesmala madrassen bredvid Elise (min kusin). Det var trångt och jag fattade inte riktigt så jag låg kvar, tänkte att det var någon dröm eller nåt. Sen vaknade Elise och började skratta och frågade "Är du vaken?" och jag kom inte ihåg vad jag svarade, men tydligen sa jag ja. Jag minns bara att jag vaknade till haha. Idag berätta Elise att hon vaknade upp och kände att jag låg bredvid henne, men hon trodde hon drömde, sen kollade hon i min säng, eller kanske drömde att hon gjorde och då låg jag där och lite senare vaknade hon igen och märkte att jag låg bredvid henne, det var då hon hade vaknat och frågar "Är du vaken?" och då hade jag sagt "Ja" och så sa hon "Varför ligger du där?" och då sa jag "Jag vet inte". Och det är så läskigt att jag inte kommer ihåg det, eller jag kommer ihåg lite, men inte vad jag sa och sånt. Haha, men roligt är det nu efteråt.
Idag hade vi bara en lektion och slutade därför klockan nio, jag och Stephanie åkte hem och sov. På kvällen satt jag och Maja uppe på balkongen, drack te, åt nötter, pratde och spela massa kort. Det var jättemysigt. Sen kom Elise en liten stund också, och vi pratade och skrattade om natten.
Jag och Maja började asgarva massa gånger också som till exempel när jag hittade ett löv och skulle släng det på Maja. Det var meningen att jag skulle säga att det var något läskigt som "Ah en spindel" fast det jag fick fram var "Akta, en fiskmås". Hahahaha <3
Nu har jag och Maja precis kollat på en film, Lockbetet hette den, den var bra.
Imorn ska jag och Maja kanske ha grillkväll med tjejerna, men jag får se. Det skulle vara mysigt att bara titta på film också, eller kanske gå på bio.

Nu ska jag nog sova, för imorn börjar jag tidigt, men slutar 10.25! Det är jag glad över! Nästa vecka börjar allvaret och då har vi alla lektioner som står på schemat :/ Men men, så är det. Det mesta är ju musik så det är ju bra :)

Fast först kommer lite mysiga bilder från idag.



     



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0