Kräftskiva

Igår åkte jag, Stephanie och Maja till Brännö, för vi skulle på kräftskiva. Det var jättemysigt och gott, men kallt att sitta ute. Vad är det för Sverige egentligen? Vad är det för sommar? Jag vill ha sol ju!
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, tänkte ringa Nathalie och höra om hon vill hitta på något. Bio eller något skulle vara mysigt en sån här regnig söndag.
Här kommer lite bilder från igår.




På båten över till Brännö, Jag och Stephanie



Maja



Disa och Kajsa



Ellen, Elise och Disa



Kräftskiva

Kommentarer
Postat av: carro

eller hur kan inte vädret va bra när man ska sitta ute? :P vi tvingades in tyvär :S <3

2008-08-10 @ 18:59:23
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0