Längtan

Jag längtar tills på Fredag, alltså om en vecka. För då kommer Carro, Kajsa och Helena ner till oss i Göteborg! Åh vad kul! Saknar dom jättemycket.

Jag är trött, orkar inte sova. Vill sova men orkar inte, eller jag orkar men jag vill inte. Eller äh, det är svårt att förklara haha.
Jag vill äta något gott, men jag har inget gott. Då får jag sova, så kan jag äta något gott i morgon bitti.

Idag kollade jag på massa filmer från när jag, Maja och folk i släkten var mindre och en tanke kom in til mitt huvud som sa, det där var ju igår. Mina 17 år som jag har levt har gått så himla fort. På ett sätt är det helt underbart att det har gått så fort, och jag har haft en underbar tid. Visste har jag haft det dåligt ibland, men jag har alltid någon vän, familj, släkt som ställer upp för mig. Och vi har det alltid så roligt, nästan.
Jag älskar släktkalas, det är så roligt. Jag tycker verkligen det.

Slutpratat för mig, jag orkar inte. Jag är trött. Jag ska sova. Hejdå Godnatt, Sov sött, Dröm om småkryp du mött.

Kommentarer
Postat av: carro

sötnos, ta en liten promenad om du inte orkar sova ;D

ni kommer väl och möter oss på stationen va?! :P o ska vi ta med oss ngt speciellt? typ lakan? :) <33

2008-08-31 @ 11:37:40
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0