Lovisa

Idag träffade jag äntligen namnsdagsbarnet Lovisa :) Det var så mysigt! Först gick vi till Slottsskogen, satt där en lång stund, åt godis och pratade, sen gick vi hem och åt mat. Det är alltid så roligt med Lovisa, och hon är så rolig själv.

Längtar tills jag, Lovisa och Stephanie ska åka till Spanien.

Åh, idag fick jag veta att Carro, Kajsa och Helena har bokat biljetter ner till Göteborg! Blev så glad, å så jag längtar.
Det är bara över en helg men ändå, det kommer gå så fort, men det kommer kännas länge! Så måste vi visa runt dom i hela Göteborg. <3

Aah, i morn ska vi springa 5 km på idrotten, jag orkar verkligen inte. Gud vad jobbigt! Jag kommer att vara röd som en gris som inte kommer komma bort på typ en timme!

Jaja, nu ska jag stäad mitt rum, vilket jag gjorde igår, men så fort jag lägger någonting på golvet, kommer det dit bara fler och fler saker.




Lovisa och jag <3







Så vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0