Lucky

En låt som är väldigt bra: Lucky av Jason Mraz och Cobie Caillat. Så skön att lyssna på. En till låt jag har haft i huvet idag är "I can't make you love me". Och den är som finast när min vän Claudia sjunger.
Jag och Maja var hemma hos Claudia idag, vi såg först "Tristan + Isolde". Den var jättebra! Sen började vi se på "Rent" men vi hann aldrig se färdigt på den. Bra låtar där med! Jag saknar musiken faktiskt. Jag saknar att spela musik. Jag vet inte varför, men jag har inte spelat så mykcet i sommar. Kanske ska ta upp min saxofon? Försöka spela lite. Jag vill bli bra! Hilda får lära mig (grym saxofonist och min vän) haha. Men hon är bra och vi har faktiskt spelat en gång tillsammans och jag tycker det lät ganska snyggt. Jag ska nog allvarligt börja spela saxofon igen.
Sen är det ju pianot, visst är det kul, men det blir långtråkigt tillslut. Jag längtar faktiskt lite till skolan börjar och spela med alla i klassen. Det är snart bara en vecka kvar, okej. Lite längre sommarlov kunde jag haft. Hoppas det sista nu blir bra av sommarn, vädret och allting!
Jag sitter och tänkter på Jersey. Allt var så bra. Långt ifrån hemma, nya människor, nya vyer och allt var så bra! Saknar det så fruktansvärt mycket och skulle gärna vilja tillbaka dit nu. Bara åka till Landvetter och ta flyget dit nu. Samla ihop alla som var där, för annars blir det inte samma grej. Det var alla människor. Jag saknar alla människor. Carro och Kajsa ♥
Nästa sommar ska jag, Maja, Carro och Kajsa åka till Cypern. Eller vi hoppas i alla fall och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att det blir av! Ska spara pengar nu. Försöka spara mycket.
Nu ska jag sova, är trött. Och i morn ska jag försöka gå upp tidigt, å inte som alla andra dagar när jag gått upp 12. Det känns som om jag sover bort hela dan!

Godnatt då <3



På stranden på Jersey, grilla med er, saknar sjukt mycket. I was Lucky.




 


Kommentarer
Postat av: carro

saknar er med! ska börja spara :P <3

2008-08-09 @ 11:02:10
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0