Muffinsmåndag

Muffins, en sån här regnig måndag, med Nathalie. Mysig och rolig dag! Har kollat på två filmer också, Heart Break Hotel, rolig en haha och Harry Potter and the order of phoenix. Den var också bra! Hade inte sett den innan. Jag tror att jag ska ta och börja läsa böckerna, folk säger att dom är bra. Jag började en gång på ettan, men den var så tråkig, så jag gav upp men många säger att det bara är ettan som är tråkig, så jag kanske ska börja på tvåan.
Imorse satt jag och Maja, åt frukost och kollade på 4 avsnitt från Desperate Housewives från första säsongen, Jag tröttnar aldrig. Det är ju så himla bra! Älskar det.
Iallafall, tillbaka till muffinsarna, dom var jättegoda. De godaste muffinsarna jag någonsin gjort faktiskt. Ni kan hitta receptet på dagensmuffins.com tror jag, fast vi improviserade lite också och la i massa extra chokladbitar. Men nästa gång kör jag nog på mörk choklad, det blir nog godare.
Om en vecka börjar jag skolan. Hur känns det? Hm, jag vet inte. Roligt på ett sätt, men tråkigt med. Fast det känns lika bra att börja, för jag har ändå inte så mycket att göra. Skulle vilja åka tillbaka til Jersey, men det kan jag bara drömma om.
Men nu ska jag sova, vill upp tidigt imorn. Innan tio ska jag försöka. Det var veckor sen jag gick upp så tidigt.



Puss godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0