Mysig dag

Igår på kvällen bestämde jag mig för att åka hem till Stephanie. Jag mötte Lovisa och vi åkte dit tillsammans. Med godis, popcorn, muffins, sitter vi hela kvällen och tittar på gamla greveholm-avsnitt. Det var jättemysigt! <3 Måste göras om!
Idag vaknade jag och åkte till Claudia, och sen skulle vi fynda åp Saron (second hand-affär) men det fanns inte så snygga saker just då, så det blev inget shoppat för mig. Sen åkte jag och Claudia hemåt och tittade på Desperate Housewives och Tou don't mess with Zohan, den var inte så bra tycker jag. Men vi hade i allafall jättemysigt! :)
Nu sitter jag här och pratar med Carro på msn. Vill så gärna att Carro å Kajsa ska komma ner till Göteborg! Men det är svindyrt såg jag just. Saknar dom <3

Nu ska jag ta och titta på en film, är ganska trött.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: carr

åh jag vill också komma ner o hälsa på! saknar er så mycket! men det blir nog av snart hoppas jag <3

2008-08-08 @ 01:41:43
Postat av: carro

hehe oj, kom åt enter knappen där :P ha det så bra iaf! <3

2008-08-08 @ 01:44:16
URL: http://carrrros.blogg.se/
Postat av: carro

haha vi skulle egntligen äta godiset på måndag men vi kunde inte hålla oss x)



jag önskar jag hade miljoner på mitt konto då skulle jag inte tveka att åka tillbaka! :P <3

2008-08-08 @ 15:27:40
Postat av: carro

oj vad jag könner att jag kommenterar här, men hur ändrar man storleken på sin profilbild?? fattar nada :P <3

2008-08-08 @ 18:59:02
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0