Saknar

Jag sitter här och saknar. Saknar allt. Saknar att vara liten, att bara ta dagen som den kommer och vara lycklig varje stund. Att kunna springa omkring och leka.
Sen saknar jag grundskolan lite, fast mest skönt att jag inte existerar där längre. Vissa saker var bra, andra inte. Jag saknar kompisarna från högstadiet. När vi 6 alltid var tillsammans, hittade på alla saker tillsammans och allting. Nu känns det som om man har glidit ifrån varandra. Men vissa finns fortfarande kvar.
Jag saknar England i nian. Underbar tid! Så saknar jag Jersey såklart. Det var ungefär en månad sen vi kom hem, men det känns jättenyss.

Jag saknar Lovisa, vi har inte setts på 2 veckor typ. Men i monr ska jag träffa henne <3
Jag saknar Ella. Saknar att det var hon och jag, att vi kunde prata om allt, och visste allt om varandra.
Nu pratar jag knappt med henne längre :( Saknar det.

Jag saknar och jag kommer alltid att sakna något och allt. Men det är underbara saker som jag alltid kommer att minnas. Jag saknar de bra stunderna i mitt liv, men det kommer att komma mer (hoppas jag) haha. Det kommer alltid finnas saker att sakna och jag gillar att sakna.

Nu ska jag sova, eller näe kanske inte. Jag får se vad jag gör.

Längta, älskar jag också att göra. Det jag längtar till nu är första helgen i September då Carro, Kajsa och Helena kommer till Göteborg, förmodligen! <3 LÄNGTAR IHJÄL MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0