Seg tisdag

Har haft världens segaste dag idag. Känns ganska tråkigt faktiskt, men ikväll blir det "So you think you can dance" och kanske någon film. Hela dagen har jag bara suttit vid tv:en och datorn. Åh, varför detta väder då? Ananrs kunde man bara vart ute, nu går det inte. Klart det går, men det är ju kallt, eller kallt och kallt. Kallt för att vara sommar och så blir man deppig, i alla fall jag och då sitter jag bara inne och som sagt segar.
Imorn ska jag lämna in en cd-skiva med massa foton till fotoaffären för att framkalla dom, och sen ska jag piffa upp mitt fotoalbum och klistra in alla bilder där! Det är så roligt med fotoalbum tycker jag, speciellt när man blir äldre och vill titta tillbaka så är det mycket mysigare att titta i ett album än att krångla och gå in på datorn och titta på massa bilder. Jag älskar också att kolla på gamla fotoalbum från min mammas barndom och min mormors. Jag älskar sånt! Det är därför jag har tänkt att göra det.
Jag sitter och funderar på vad jag ska göra i veckan. Vill ändå njuta av den sista veckan innan skolan börjar. Någon dag vill jag nog ut och shoppa, har inte mycket pengar. Men det kanske är lite sommar-rea! Sen vill jag umgås med mina vänner, som jag inte kommer att ha jättemycket tid till sen när skolan börjar då allt plugg kommer och den här terminen ska jag verkligen försöka satsa på skolan. Så säger jag varje termin börjar och det blir inte riktigt så, men jag ska försöka. Sen har jag inte så kul schema heller, slutar typ halv fem tre dagar och då har ju liksom hela dagen gått.
Nog pratat för mig. Nu ska jag redigera bilderna som jag ska framkalla imorn.

Bara för sakens skull så kommer här lite bilder från när jag var liten:





Jag och Maja 1 år, midsommarafton



Maja, Emil, Jag



Maja och jag i slottsskogen på promenad

Kommentarer
Postat av: carro

gud vad söta ni var! Håller med, mycket roligare med fotoalbum än datorn :P ha det bra :D <3

2008-08-14 @ 18:34:53
URL: http://carrrros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0