sista dagen

imorgon börjar skolan. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Men trist är det i alla fall att det är var sista dagen på sommarlovet. Jag har haft en underbart rolig sommar och träffat så underbara människor och gjort så fruktansvärt underbara saker! Fast det har ju gått så himla fort. Förstår inte att det kan gå så fort.
Det känns nästan som om jag inte har haft något sommarlov alls.

Bra på sommarlovet:

JERSEY
Paris
Eggby (landet)
Mitt födelsedagskalas
Skolavslutningen, på Saltholmen
När jag och Stephanie försökte komma på vad Tommy Körberg hette
Greveholmmaraton med Stephanie och Lovisa
och massa mer

Dåligt på sommarlovet:

Vädret de senaste veckorna
Att det gick så fort
Hm, det var nog allt dåligt

Jag har iallfall haft en jättebra sommar.
Imorgon kommer Claudia hit och jag, Maja och Claudia ska boka dans. Vi ska börja balett. Inte för att jag tror att det är så jättekul, men det är ju grunden för alla danser och jag tänkte att om jag dansar balett lite först och lär mig grunderna så kan jag dansa något annat sen. Sen vill jag nämligen dansa morden dans, kanske break dance, hip hop. Ja det fins så många olika jag skulle vilja dansa. Men just nu blir det balett! Ser fram emot det.

Nu måste jag sova så jag orkar gå upp 7 i morn. Shit, kommer det att gå?

Puss godnatt <3

Kommentarer
Postat av: carro

men usch vad läskigt :S hon måste ha haft de i släkten :P men jag lovar, ska inte göra det så ofta ;)

2008-08-17 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0