Sista helgen på sommarlovet

Sista helgen på sommarlovet, kan det bli tråkigare. Och här sitter jag vid en dator och har inte gått ut på hela dagen, varför frågar jag mig själv?! Jag vet inte. Jag borde göra något jättekul nu innan skolan börjar, vilket är på måndag. Klockan är snart nio. Jag orkar inte göra något. Faktiskt. Skitsamma känner jag  bara nu, jag vaknade 12 i morse och redan då kände jag att hela min dag var borta. Imorn ska jag upp tidigt och göra något. Hoppas verkligen att det kan bli mer sol, men hösten börjar närma sig märker man.
Jag vill resa. Jag har inga pengar till det men jag vill resa. På höstlovet ska förmodligen jag, Lovisa och Stephanie åka till Spanien. Jag hoppas verkligen att det blir av!
Nu ska jag kolla på film. Sista fredagen innan skolan. Trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0