skola

Lite skönt nu i början av skolan när vi ännu inte har alla lektioner vi egentligen ska ha. Idag i skolan skulle vi ha svenska och jag upptäckte att en inte så nära vän till familjen var min svenskalärare. Jag kände igen henne från början, men jag kom inte på vad. Så jag var tvungen att fråga, men hon kom ihåg mig jätteväl. Det var lite pinsamt.
Sen samlades teater och musik- 2:orna och 3:orna ihop sig för att öva på "Välkomms-sången" som vi en kvart senare skulle sjunga för de nya ettorna. Det var roligt.
Igår var Lovisa här. Vi såg en helt underbar film. P.S I Love you. Jättebra var den, och senare på kvällen såg jag och Maja på Sex and the city- filmen. Den var också sjukt bra. Jag somnade två i går och har bara sovit 4, 5 timmar. Är skittrött. Egetnligen skulle jag vilja följa med Maja och Claudia till dansforum för det är provapå-vecka, men jag orkar verkligen inte. Somnar vilken sekund som helst.
Jaja, nu ska jag nog ta och titta på en annan film, kanske köpa lite choklad XD

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0