Sommar?

Jag borde egentligen sova nu, för jag måste vänja mig vid att gå upp tidigt å grejer eftersom jag börjar skolan på måndag. Åh jag orkar verkligen inte det.
Stephanie är här, vi ska snart kolla på film tror jag.

Är sommaren tillbaka? Idag var det ju typ 27 grader i solen, i vilket fall här i Göteborg. Åh så skönt. Jag satt ute på balkongen hela dagen och njöt. Man vet ju inte hur många dagar det blir så här varmt. Jag hoppas det blir så i morn med. Ska nog köpa lite skolgrejer imorn också, som t.ex block, pennor, pennfodral m.m.

Jag, Maja och Claudia ska förmodligen börja dansa modern dans. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det. Jag vill bli vig och det är en vig dans så det är ju bra, och så är det så himla vackert. Men frågan är om det är kul.

Jaja, nu ska jag i alla fall kolla på någon film. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0