Bajs på Sverige

Synd säger jag bara. Sverige förlorade. Men sånt är livet och bättre lycka nästa gång! :)


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här på bloggen, men jag tror jag bara skriver det som ploppar upp i huvudet, då brukar det bli bäst. Undra om ens några kommer att läsa min blogg, haha. Hoppas kan man ju alltid göra.

Jag tänkte klistra in lite bilder från skolavslutningen från förra veckan, äntligen slutat ettan, fast det känns ändå lite sorgligt att tiden går så fort.








På skolavslutningen gick jag och Stephanie först på min systers konsert, bra var det och sen åkte jag, Stephanie och Mika vidare till Saltholmen där några i klassen var och jag hade jättemysigt och jättekul, och gillar er ES07ab!

Nu ska jag och systern Maja kolla på försoning, dricka te och äta kex. Jag har försökt bli lite nyttig, men jag klarar det sådär. Vräkte i mig massa chips och gott förut när jag såg matchen, för jag var så nervöd hela tiden haha. Men imorn ska det nog börja bli allvar med det där, eller efter midsommar. Fast jag kommer aldrig orka. Äh, skitsamma, lite godis hit och dit gör väl inget! :P
Jaja, nu ska jag i vilket fall krypa ner i sängen och kolla på film.

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0