Dikt

Det blev aldrig någon film, eller te med Maja. Orkade inte, så kan väl lika gärna fortsätta skriva lite. Kom och tänka på en dikt jag skrev för ett tag sen, en svenskaläxa egentligen men jag skickade aldrig in det. Det är också en juldikt, passar inte så bra nu, men skitsamma. :)

Tro, ska man tro?
Om, vad ska man tro på?
Mång frågor, många tankar
Tro, på en gubbe i himlen eller
En gubbe i lådan?
Nej, jag tror på gubben som gillar gröt


Haha, inte så bra kanske, men det bara ploppade upp i mitt huvud. Imorn ska jag nog shoppa, hoppas att jag har fått min lön. Måste köpa massa klänningar innan jag åker till Jersey, vilket är ganska snart. Ska dit med Maja (tvillingsystern) på språkresa.
Vi ska bo i olika familjer och det kommer bli lite läskigt, men samtidigt kul tror jag! :) Tre veckor ska vi vara borta. Ska försöka blogga där borta om det finns någon dator, hehe.


Idag fyller Figge år, grattis till honom!





9 år redan, tiden går fort. Nuförtiden jättefort. Hela ettan har gått jättefort! Vill att det ska gå lite långsammare, annars tar allt roligt slut så fort, men tiden går ju fort när man har roligt.



Jag tänkte sova nu.


♥ PUSS GODNATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0