En helt vanlig söndag

Igår sov Nathalie här och vi hade filmmaraton, eller vi tänkte i alla fall ha det. Vi kollade på två filmer; Fullt hus 2 och Dina, Mina & Våra. Dom var roliga.
Idag vaknade jag ganska tidigt av att Figge (min älsklingskisse) ligger på min mage och biter mig på näsan. Han ville bli klappad haha.
Idag har jag och Maja (tvillingsyster) städat i en lokal i 6 timmar! Skitjobbigt, men pengar får jag ju som tur är. Behöver det eftesom jag ska till Jersey den 3:e juli och kommer att vara pank resten av sommarn typ. Imorgon ska jag åka till Stephanie och hämta 10-mannatältet som vi tältade i i henne trädgård. Ska till Värmland med familjen på midsommar och då behöver vi tältet.
Min kamera gick sönder i söndags, tror det beror på att jag inte har någon kameraväska. Borde nog skaffa det nu. Pappa öppnade hela kameran och lagade den. Braiga pappa! :)
Så nu kan jag fota igen!


Jag har bestämt att jag ska bli vegetarian, fast äta fisk. Kanske om jag blir det nu, eller efter att jag har varit på Jersey. Nej, jag ska nog bli det nu!
Jag hoppas att sommaren kommer vara lång och varm och solig. Vill göra massa saker i Sverige också är jag är hemma.

Jag sitter här och tänkter tillbaka på intensivveckorna i skolan. För er som inte vet så går jag estet Musik och på våra intensivveckor delades vi in i par och gjorde egna schlagerlåtar. Det var något av de roligaste sakerna jag gjort i mitt liv. Jag och Yso skrattade hela tiden och jag tror att vi aldrig var tysta. Saknar det.
Här är sidan där klassens musikvideos finns, plus lite andra roliga saker vi gjorde under intensivveckorna:
http://estet.fberg.molndal.se/2008/Startsida/Schlagervideos.html


Bilder från intensivveckorna i våras:



Söta Jennifer sitter i solen



Mina och Stephanies skor :)



Jag och snyggingen Hilda


Nu ska jag dricka te ♥ Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Maja

oj du hade långt hår :P

2008-06-19 @ 00:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0