Fredag

Nu är det mindre än en vecka kvar tills jag och Maja åker till Paris där vi ska vara i tre dagar för att sedan åka båt till Jersey. Åh, jag längtar.
Igår var Julia och Nathalie hemma hos mig, och vi hade jättemysigt. Kollade på Sandor slash Ida. Den var bra. Julia åkte till Paris idag och hon kanske är kvar där när vi kommer ner, hoppas det! Då ska vi ses.

Idag ska jag träffa Mika. Jag, Maja och Mika kanske ska gå på bio. Vet inte vilken film vi vill se, men kanske The happening eller Brudens bäste man. Har saknat Mika, även fast det inte var så jättelängesen. Eller jo, det var snart två veckor sen. Ska bli kul å träffa henne! :D

På tisdag fyller jag och Maja 17. Det känns så konstigt. Jag är inte så gammal känns det som, haha.
Nu ska jag i vilket fall platta håret och göra mig iordning.

Puss och kram





Julia och Nathalie ♥



Maja och Nathalie, vi tog en promenad i Majorna.



Jag och Nathalie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0