Måndag

Igår hade jag en jättemysig dag. Åkte först till stan med Maja och shoppade lite, sen kom Stephanie, så vi satte oss och fikade på ett café vid kungsportsplatsen.
Sen kom Lovisa och vi åkte hem till henne. Där spelade vi monopol haha, men det blev tråkigt för jag började förlora, så kolade vi på film, kom inte ihåg vad den hette, men det var någon med Sandra Bullock.
Sen började det oska och blixtra jättemycket och spöregna, och det var så mysigt. Vi alla sprang ut med våra kameror och försökte få med blixtrarna på bild men det gick inte så bra. Men mysigt var det!
Sen skulle jag, Stephanie och Maja hem, men bussarna hade slutat gå, så vi fick sova där och gå upp klockan 7 på morgonen för Lovisa skulle till sommarskola. Men då åkte jag, Maja och Stephanie hem till mig och Maja och sov.
Och nu sitter jag här, men ett brev framför mig som är från min värdfamilj i Jersey! Det är ett äldre par som har hästar, hundar, katter, jacuzzi och pool. Helt underbart låter det. Så nu ska jag skicka ett mail till min värdfamilj.



Jag tänkte också började med det här med dagens outfit för jag tycker det är en kul grej.
Så här är gårdagens outfit, lite suddigt.
Tröja har jag fått av en kompis, vitt linne-H&M, Skärp-H&M, Cheap Monday jeans-Weekday.



Stephanie, på café



Lovisa och stephanie ute i ösregnet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0