Nathalie

Sitter och tänker på min vän Nathalie. Läste precis hennes blogg: N4thaliiee.blogg.se. Jag saknar det som var förut, att vi alltid var tillsammans, hade kul och hittade på roliga saker. Det gör vi ju fortfarande men inte alls lika mycket.
Jag önskar att det var som förut, när vi åkte tillsammans till skolan, när vi sågs varje dag. Att det inte kan vara så nu!

Men nu går vi i olika skolor, ses någon gång då och då. Men även fast vi inte ses så ofta, så kommer Nathalie alltid betyda mycket för mig. Du har har alltid varit och är en riktigt vän för mig och det kommer du alltid att vara.
Jag kommer ihåg den första gången vi sågs, det kanske var i mitten av 6:an när vi gick i samma fotboll och du gick runt och sjöng. Haha :) Jag kommer ihåg det så väl, så kom du fram till oss och frågade om vi kunde sjunga.
Då visste du att du kunde sjunga, då visste du att du sjöng bra. Jag vill att du ska veta det nu! Du sjunger hur bra som helst!
Jag ryser av din röst!
Att skratta med dig är något av det bästa jag vet. Att ha roligt med dig, och att äta godis! Ät Natta, ät! Haha

Men jag vill i alla fall att du ska veta att du är min stjärna på himlen som lyser upp vägen framför mig, och den stjärnan kommer du alltid att vara. Alla minnen, alla stunder med dig, kommer jag alltid att minnas.

Jag älskar dig Nathalie ♥





Jag och Nathalie


Kommentarer
Postat av: Natta

Aww gumman va fint ! Älskar dig med, som faan. Du betyder så mycket för mig, hoppas du vet det ! :D pusspussss

2008-06-20 @ 14:48:11
URL: http://n4thaliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0