Onsdag

Det är sol ute nu! Hoppas det fortsätter så i alla fall en vecka, sen åker jag till Jersey och då får det vara vilket väder som helst här i Sverige.
Jag åker om en vecka, det börjar bli nervöst. Läskigt. Men jag längtar och kommer ha det så roligt, tror jag i alla fall. Jag ska försöka blogga när jag är där, om det finns datorer.
Stephanie är här nu, men hon sover haha.
Hämtade precis mitt paket på posten. Hade beställt en klänning från Ellos, fast det var inte så snygg som jag trodde. Men 200 kr hit och dit, vad gör det. Jag orkar inte skicka tillbaka den, det är för bökit plus att det kostar pengar.
Igår läste jag ut en hel bok. "I taket lyser stjärnorna". Jag vet att jag kanske är lite gammal för den nu, men jag tycker fortfarande den är bra. Den ska ju komma ut på film nu i Januari, och min väldigt kära vän Mika ska vara Ullis-Knullis. Filmen är redan inspelad och jag längtar så mycket att få se den!
När jag läste boken försökte jag se Mika framför mig när jag läste om Ullis, men det gick inte. Det kommer kännas så konstigt att se Mika där i filmen, men sjukt roligt!

Igår kollade jag, Maja och Stephanie på "She's the man" och jag skrattar lika mycket varje gång jag ser den! Den är så rolig och han är så snygg, Channing Tatum!

Jag fyller år på tisdag. Det känns inte så. Tiden går ju så fort nu för tiden, det känns så konstigt. Jag vill inte att den ska gå så fort. Men har man roligt så har man oc då går ju tiden fort. Nu ska jag ta och äta något, svälter snart ihjäl.

Puss och kram ♥

Kommentarer
Postat av: Mika

haha! tänk inte så mycket på det nu, vänta tills den kommer ut!

2008-07-16 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0