Profilbild

Har ändrat profilbild nu, och större blev den, vilket jag ville! Hittade inte det bästa fotot men det får vara där så länge. Bilden är mer än ett år gammalt.
Jag har tråkigt, Claudia jobbade så hon kunde inte ses. Jag och Maja såg "Försoning"! den var jättebra, men lång. Se den!





Det regnar nu. Jag vill gå ut, hitta på något, men vad? Jag har bara suttit inne hela dagen, lite tråkigt. Men såna dagar får man ha tycker jag! Såna dagar måste man ha, haha.
Det regnar och har tråkigt. Får väl fortsätta kolla på massa film, det är mysigt en dag som denna.
Oj, nu ösregnar det nästan, funderar bara på att springa ut i göteborgsregnet. Det är härligt men sommarregn!

Är hungrig. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0