Sommarlov

Jag har nu gjort mig en blogg. Tänkte att jag kunde skriva lite när jag har tid och ork att göra det. (Undrar egentligen hur ofta det kommer att bli).
Den nionde Juni fick jag sommarlov och det känns hur skönt som helst. Lite trist att vädret är som hösten, men någon gång måste det ju regna och det blev nu.
Jag kommer sakna klassen mycket nu på sommarn, längtar nästan tillbaka till hösten igen bara för att få träffa alla. Jag älskar min klass!
Det känns iallfall gött med många veckors ledighet, med inga tankar på plugg och skit. Jag började sommarlovet med Mika och Maja och åkte upp till mormor i Eggby. Det var det mysigaste jag gjort på länge. Skrattat har vi gjort, åkt båt, badat med kläder och haft jätteroligt. Man kan faktiskt ha roligt på landet, fast jag skulle nog inte klara av det under en lång tid.
Jag trivs där jag bor nu, nära till allt känns det som!
Min kamera har gått sönder, eller jag tror jag har skvätt i lite sand i den, men pappa försöker laga den. Hoppas han lyckas för jag har inte råd att köpa en ny.
Nu är jag trött och vill sova.



Puss och godnatt


Här kommer lite bilder från Eggby:





jag och mika


Mika sötnöten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0