Söndag

Idag skulle jag ju upp tidigt, men det blev halv 11. Tidigt för mig, men jag vill gå upp ännu tidigare. Ska försöka imorn, måste börja packa lite då tills på torsdag då vi åker, gulp. Jag var duktig och skrev precis en packlista. Det känns som om jag kommer glömma något, men det gör det alltid. Men i värsta fall brukar det ordna sig.
Claudia är i Grekland nu den fuskisen, kollade vädret där och det är 35-38 grader. Shit säger jag bara. Ikväll är det final i EM. Tyskland-Spanien. Det känns nästan som om Tyskland kommer vinna, men jag hejar på Spanien, vet inte riktigt varför egentligen, men jag gillar Spanien. Alltså själva landet. Har varit där tre gånger, En gång när jag mellanlandade där, en gång på Menorca och en gång i Tossa de mar, som ligger strax utanför Barcelona.



Ibland vill man att tiden ska gå fort
Ibland vill man att den bara ska stå stilla
Ibland vill man att tiden ska spolas tillbaka



Jag vill att tiden ska spolas tillbaka. Bara så jag får uppleva allt igen, allt som var så bra! Allt, då jag hade en underbar tid i livet! Det har jag nu med, men då var det annorlunda. Då. Jag vill tillbaka, bara en gång till.




Maja, Claudia, Ella, jag, Julia, Nathalie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0