Tråkigt

Idag känner jag på mig att det kommer bli en grå och tråkig dag, det regnar inte men det är grått.
Det blåser, men är varmt. Jag sitter här och fönstret är öppet. Det luktar sommar, sommarregn kanske. Det är blött ute, för det har regnat i natt.
Jag tänkte ringa Claudia, fråga om hon vill komma hit och kolla på film med mig och Maja. Eller bio kanske, åh vad mysigt! En sån här dag är bio det bästa, fast det finns ingen film som går på bio nu som jag jättegärna vill se.
Kanske ska kolla på det senare. Men jag ska i vilket fall ringa Claudia, det var så längesen vi sågs.

Imorn bär det av till Värmland med familjen. Våran familj, vi 6 personer ska bo i en tvåbäddsstuga, haha. Vet inte riktigt hur det kommer att gå, men det blir nog mysigt. Hoppas det är fint väder imorn!

Jag borde gå ut känner jag, kanske ta en promenad i stan, eller ner till vattnet och fota! Claudia kanske hänger på, eller så vill jag bara ligga i nya soffan, som mamma och pappa är och köper nu, med massa gott och kolla på massa filmer :)

Jaja, nu ska jag iallafall ringa Claudia, skrive senare.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en underbar dag :)

2008-06-19 @ 13:26:08
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Fiaah

Godmorgon. Ha en bra dag! BTW, fin blogg(=

2008-06-19 @ 13:43:11
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dom köpte inte soffan idag haha

2008-06-19 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0