Ullared

Idag åkte jag till Ullared för att köpa massa billiga saker. Köpte allt möjligt. Jag tycker det inte finns så jättesnygga kläder där och det är ganska dålig kvalité plus att allt finns nästan bara i L och XL, men så hittade jag två söta klänningar och en söt tunika, kommer blider på dom där nere.
Så köpte jag massa godis som jag alltid gör och det blir alltid lika mycket. Jag känner för att hitta på något ikväll men ändå inte. Näe, jag tror jag bara ska äta massa godis och gott och titta på en film. Det blir mysmys!

Pusspuss ♥




Det är köpte jag i Ullared:



Två klänningar, kostade 79 kr/st. Kunde inte bestämma mig vilken färg jag skulle ha så jag tog båda.



Vit tunika, 49 kr

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan ju fråga innan du lånar mitt skärp.

2008-06-23 @ 23:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0