Höstlov

Ledig, sova, mysa, ta det lugnt. Vet inte hur mycket av det som kommer bli av. Man ska vara ledig från skolan, även får man massa plugg man ska göra över lovet. Gillar det inte.
Ikväll ska jag träffa alla Jerseymänniskor! Kul!
Idag fick jag jobb på McDonalds också, vet inte vad jag känner för det. Det ska bli kul, men stressigt.
I veckan ska jag nog åka till landet med några kompisar och det ska bli jättemysigt. Jag gillar hösten, den är så mysig.
Nu är tjock för jag har ätit för mycket godis, jag kommer att rulla ner för trappan tror jag.
Hejdå




Foto från förra hösten


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

härlig bild :)

2008-10-30 @ 14:50:47
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0