Kladdkaka

Jag har ätit kladdkaka. Det var gott. I måndags åkte jag, Maja och Claudia till landet i Eggby. Det var kallt, men jättemysigt. Vi plockade svamp. Laddar upp bilder senare.
Jag är hungrig, eller mer sugen, på någon god mat. 
Jag måste plugga. Jag orkar inte. Naturkunskap, samhäll, engelska, matte, kulturhistoria, svenska. Orden bara åker omkring i mitt huvud och jag gör inget åt dom. Jag orkar inte. 
Imorgon är det haloween och jag ska hem till Stephanie på middag typ. Jag vet inte vad jag ska klä ut mig till. Vad är läskigt? Ett lakan med två hål är knappast läskigt, så jag vet inte. Jag får klura på det ikväll.

Nu ska jag åka till Mariaplan för att lämna tillbaka en film jag hyrde igår. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0