Orientering

Idag orienterade alla tvåor i änggårdsbergen och det var det roligaste jag gjort på länge. Folk trillade hela tiden och jag bara skratta och skrattade, och vi sprang fel och vi kom vilse, vi halklade, åkte ruchelkana nerför stup, klädrade i träd, eller nej jag menar klättrade upp för berg, såg över hela Göteborg, nästan, från toppen.
Min allra störtsta skrattattack fick jag när jag och Stephanie skulle vara smarta och gena genom skogen, och komma före de andra. Då Stephanie mitt bredvid mig halkar på ett bananskal nerför en liten brant, fast det var inget bananskal, men det såg ut som om hon halkade på ett bananskal och sen landade hon på rygg, åkte kana nerför backer och kom på något sätt med huvudet före ner i en grop, och sen låg hon där helt stilla och bara skrattade och tittade på mig. Jag skrattade så jag kissade på mig, eller nej, men nästan hahaha. Det var jätteroligt iallafall. Efter två och en halv timme kom vi leriga i mål, och det kändes skönt. Jag gillar att orientera. Det är faktiskt ganska roligt.

Sen på dagen hade jag min första pianolektion som pianolärare med mina två 9-åriga elever. Konstigt att säga, men jag har faktiskt blivit pianofröken. Det var roligt.

Jag har precis bakat kladdkaka som jag ska ha med mig till skolan i morn som hela klassen kan sitta och äta. Mumsigt.

Nu ska jag sova, för jag börjar jättetidigt imorn.

Puss och hej. Åh, jag skulle haft med mig kameran till skogen och tagit kort på alla roliga saker, fast jag tror inte att kameran skulle klarat sig så himla bra så det var nog ganska bra att jag inte hade med mig den

Jaja, Puss hej. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0