13 september

Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har inte orkat. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nämligen. Jag funderar på att radera den här bloggen och starta en ny blogg. Men jag vet inte, får fundera på det lite till.
Nu har verkligen hösten börjat komma, det är kallt ute och när man andas ryker det från munnen. Det luktar höst också, sådär mysigt! Och löven har börjat falla ner på marken. Jag tycker det är mysigt faktiskt! Jättemysigt, med lite regn, kalla dagar, löv på marken, och bara ha det mysigt. Men bara inte hösten blir för lång som förra året. Vintern ska börja i december tycker jag, det är då den ska börja. Snön tycker jag kan komma runt 10 december och ligga fint ända till Februari.
Idag var jag, Maja, Madde och Stephanie på stan och fikade, det var mysigt och sen åkte Madde hem till mig och Maja och vi kollade på film och hade mysigt!

Nu ska jag kolla på film.

Kram


Bilder från helgen:

  Maja och Madde  

Kommentarer
Postat av: lina

du är jätte söt:)

2008-09-14 @ 22:08:05
URL: http://tjjugge.blogg.se/
Postat av: lina

du är jätte söt:)

2008-09-14 @ 22:08:06
URL: http://tjjugge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0