Höst

Jaha, ska hösten börja nu då? Eller? Det är september, första september och det är höstens första månad. Jag tycker faktiskt att det har känts lite höstigt idag, kallt på morgonen, nästan så att man behöver jacka. Snälla, en månad till utan jacka. Det skulle vara så bra!

Jag skulle ha dansat idag, men jag orkade inte. Jag tar det nog på torsdag eller lördag i stället, eller nej lördag kan jag inte så det får bli torsdag. Balett alltså. Hm. Jag vet inte om jag tyckte att det var så kul själva dansen, men jag kommer bli sjukt vig och det är det jag vill. Men när jag har Claudia och Maja med mig så är allt roligt.

Jag ska baka en kaka till Hilda som hon ska få imorn. En slags förlåt-kaka kan man väl kalla det. Jag orkar inte ta upp varför det är förlåt å grejer.

Nu ska jag inte skriva mer, skriver mer sen antagligen.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: melissa

sv; visst är hon :) åh tack så mkt :)

2008-09-01 @ 18:56:48
URL: http://melissao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0