Onsdag

Jag sitter och äter choklad, men ska nog sluta med det snart, för annars kommer jag inte orka någon mat. Och mat ska man äta!
Jag tänkte idag skicka in lite bilder till en modellargentur, inte för att jag tror att jag kan bli en modell, men som en kul grej bara.

Imorn blir det balett då igen. Jag känner mig så klumpig, men det kanske inte är så konstigt nu i början. Jag kan inte hålla balansen och så så bra, men det lär jag mig väl. Man får tänka positivt och inte ge upp.

I övermorgon kommer Kajsa, Helena och Carro :D Så kul det ska bli att träffa dom igen.

Nathalie är här nu, så nu ska jag gå ner till Maja och Nathalie och vara lite social.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0