Sceniskt musikprojekt

Det är en nu kurs vi har fått nu i tvåan. Vi ska göra en slags förställning med både teater och mudik inblandat. Idag kom vi på massa idéer och sånt, och vi kom fram till att det ska handla om några som tittar på tv och sugs in i tv:en. Okej, det där lät lite tråkigt, men det är lite mer kompilcerat och jag orkar inte berätta.
Jag och Ysolina ville ta en berättelse som redan fanns, t.ex någon disneyfilm och sen göra om den och lägga in massa musik och sånt, men det verkade bara vara vi två som fastnade för det.
Och jag fick så sjukt ont i huvudet förut. Jag har aldrig haft så ont i huvuduet. Det kändes som om hela huvudet skulle sprängas. Jag var typ borta lite, för det gick så fort att åka hem. Åh usch, det var jättehemskt. Så jag gick och la mig när jag kom hem. Kunde inte dansa, vilket var synd, men sånt är livet. Man missar saker ibland.

Imorn ska jag till skolan, ha sånglektion (roligt!) och sen ska jag, Hanna och Stephanie ha redovisning om penicillinet på Naturkunskapen. Hm, undra hur det kommer att gå. Efter det ska jag nog in till stan och skaffa utökat spårvagnskort, så jag kan åka på helger och sånt. Sen måste jag hem och städa massa, eftersom tre underbara flickor ska bo hos mig och Maja hela helgen. Klockan 10 bär det av mot centralen för att möta Kajsa, Carro och Helena! :D Jippi!

Ska gå nu. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0