Underbar helg

Jag har haft en jätterolig helg.
I fredags kväll kom Carro, Kajsa (från uppsala) och Helena (från stockholm) hit till Göteborg för att bo hemma hos mig och Maja. Sist jag träffade dom var när vi gråtandes sa hejdå i St.Malo. Så kul att träffa dom igen.
På kvällen satt vi uppe, pratade och skrattade <3
På lördagen, alltså igår åkte vi till Liseberg, och hade jättekul! :) Det var också första gången jag var på Liseberg i år. Men det var i alla fall jättekul. Vi åkte flum ride och kollorado massa gånger så vi blev ganska blöta haha.
Så spelade vi såklart på massa hjul, jag vann inget, men Helena vann stjärnpris på plopp. Men vi hjälpte henne att äta chokladen sen.
På kvällen åkte vi in till stan och visade runt Göteborg lite.
Idag åkte dom hem, och snart kommer dom att komma ner igen, för det kommer bli reunion-party.
Tack för en underbar helg flickor! <3



Kommentarer
Postat av: carro

tack själv! alltid lika underbart att få träffa er :D <33

2008-09-10 @ 20:31:10
URL: http://carrrros.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag kommer inte på reunion :(

2008-09-15 @ 20:13:59
Postat av: Josefin Hellqvist

ååh jag missar reunion, för jag ska utomlands...

2008-09-16 @ 09:12:39
URL: http://jossiepossie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0