When Harry met Sally

Kollade precis på den filmen med Maja. Den var jättebra och så bra skådespelare, Jag gillar Meg Ryan och alla de gamla filmerna med henne som tillexempel "When a man loves a woman" och "Änglarnas stad". Hon är bra. Och Billy Crystal är också sjukt bra, jag tycker han påminner lite om Johnny Depp faktiskt. Haha vet inte varför men jag tycker det.
Iallfall. Filmen börjar med att Sally (Meg) samåker med sin väns pojkvän Harry (Billy) till New York från Chicago. Båda kände att de ville ha en nytt liv. De lär känna varandra lite grann under den 18 timmars långa resan och sedan skiljs dom åt. Efter fem år träffas dom igen på en flygplats, de pratar lite och sedan skilj dom åt. Sen träffas de efter yttligare fem år och börjar lära känna varandra mycket mer.
Jag orkar inte berätta mer, detta var b ara början av filmen, resten får ni se själva :)

Jag tycker i alla fall att filmen var bra!




Kommentarer
Postat av: Anonym

- HAHA JAVISST VAR DEN :O

2008-09-15 @ 23:06:45
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Maja

tack ,em jag saknar det gamla :/

2008-09-15 @ 23:17:07
URL: http://maajis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0